PDA

View Full Version : NJ S13 shell, apexi n1 dual, and rb20 for sale!!

str84dapokie
12-01-2010, 03:49 PM
Delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete delete

str84dapokie
12-06-2010, 08:09 AM
make me some offers people!!!
i need this stuff gone

eazyduzit64
12-06-2010, 09:57 PM
how much for the wheels?

DustinSixOh9
12-07-2010, 08:09 PM
I'll take those fenders if you're willing to part with them

str84dapokie
12-07-2010, 08:38 PM
@DustinSixOh9 - shell sold this weekend

@eazyduzit64 - wheels sold already

str84dapokie
01-18-2011, 12:19 PM
Bump it for all its worth!!!

s13panic
01-18-2011, 04:30 PM
pm'ed ya on duals.

92SEric240sx
01-18-2011, 05:47 PM
Nice looking shell man, keep it together it'll sell

****edit, lol it already did

slowroller14
01-18-2011, 06:01 PM
if my stuff doesnt sell in the next week, im gonna keep my shell so i might want to pick up your rb. Is it everything you need to swap it in to a s13? where are you located?

Fricshon
01-18-2011, 06:37 PM
would you ship the duals

anthonyisd3ad
01-18-2011, 11:35 PM
im very interested in your shell. check your pm

str84dapokie
01-19-2011, 01:46 PM
pm'ed ya on duals.

Nice looking shell man, keep it together it'll sell

****edit, lol it already did
the guy didnt even come and see it
he asked for paypal account 'cus he wanted to use his credit card to pay for it and never came to pick it up or pay for it

if my stuff doesnt sell in the next week, im gonna keep my shell so i might want to pick up your rb. Is it everything you need to swap it in to a s13? where are you located?
everything for the swap is there we pulled it out and it was working
If you can make the trip you can molest it all you want to make sure everything is in working order

would you ship the duals
I will ship if you pay for shipping....
Please buy it... lol my lil cus wants to cut it and put it on his integra project lol